Aura helpdesk
Aura Online is een webapplicatie en draait op onze servers. De servers staan in een gerenommeerd datacenter met 24/7 monitoring. Wij zorgen ervoor dat u steeds met de nieuwste versie van Aura Online werkt. U hoeft zelf niets te installeren of te updaten. Van uw database wordt bovendien dagelijks een backup gemaakt. Deze complete 'no worries' service is bij het abonnement inbegrepen.
Heeft u vragen over Aura Online, Aura Junior, Aura Library app of Aura Planning, dan kunt u altijd terecht bij de helpdesk van Aura Software. Wij helpen u graag snel verder.
1. Probeer voordat u de helpdesk belt eerst of u de oplossing kunt vinden in de helpteksten. Deze vindt u in de applicatie onder het menu Help. De helpteksten staan boordevol informatie over Aura Online, Aura Planning en de Aura Library app.
2. Mocht dat niet lukken, stuur dan een e-mail naar helpdesk@aura.nl We streven naar een responstijd van 4 uur.
3. In dringende gevallen kunt u onze supportdesk bellen +31 (30) 6064095
Ook is het mogelijk dat wij via AnyDesk [link] op afstand meekijken op uw werkstation. U kunt ons dan precies laten zien wat niet goed werkt of welke foutmelding u krijgt. Vervolgens kunnen wij u live laten zien hoe het probleem kan worden opgelost of hoe een bepaalde functie precies werkt.
Systeemeisen
Aura Online werkt in de nieuwste versies van alle moderne browsers (Chrome, Microsoft Edge Chromium, Internet Explorer, Firefox, Safari etc), op PC's en laptops met Microsoft Windows of Apple iOS als besturingssysteem.
U heeft een stabiele internetverbinding nodig van minimaal 2 Mbits/s upload/download, liefst 5 Mbits of sneller.
Chromebooks zijn alleen te gebruiken voor Aura Online Zoeken.
Voor Aura Online Beheer is een Chromebook niet geschikt omdat USB-apparaten waarvoor drivers nodig zijn, zoals een handscanner, niet worden ondersteund.
|